شاخص قیمت خوراک ایران
امروز: 13 اردیبهشت ماه 1403
کاربر عزیز خوش آمدید
مسابقه آشپزی در 24 فروردین 1403 در تهران برگزار می شود 1403/1/2

انجمن صنفی کارگری آشپزان و سرآشپزان استان تهران  و شرکت فرصت آفرین قرن در تاریخ 31 اردیبهشت 1403 در تهران.پل طبیعت.پارک آب و آتش.رستوران ملل طبیعت.پلاک 4 اقدام به برگزاری مسابقه آشپزی می نمایند.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه آشپزی لازم است در سامانه معاملات خوراک به نشانی www.vib.ir وارد شده و در نوار مشکی صفحه اول سایت وارد Tab ثبت نام و ورود کاربران بشوند و در قسمت راست صفحه ی جدید Tab ثبت نام کاربرعادی را انتخاب کنند و ثبت نام نمایند و سپس از طریق شماره 09164844785 در واتساپ و یا شماره 09191182313 در ایتا، روبیکا، بله مراحل واریز شهریه ثبت نام را دنبال بکنند.

مسابقه آشپزی برای گروه های 1- کدبانوها 2- افراد از گروه مشاغل خانگی 3- افراد از گروه آشپزان شاغل در صنوف رستوران، تالار پذیرایی، فست فود، کافی شاپ، کیترینگ و هتل و ... تدارک دیده شده است تا بتوانند محصولات خود را به معرض داوری هیات داوران قرار بدهند.

به تمام شرکت کنندگان در مسابقه آشپزی چه برنده شوند چه بازنده شوند گواهی حضور در مسابقه آشپزی داده می شود.

به افراد برگزیده مسابقه آشپزی به رسم یادبود 1-لوح تقدیر 2-جایزه نقدی 3-چاپ عکس خودشان و محصولشان و شماره تماس شان در کتاب و یا CD عکس رویدادهای آشپزی اعطا می گردد.

کارفرماها و کارآفرینان شرکت کننده در رویداد مسابقه آشپزی نیز متناسب با محتوای توافقی که با برگزارکنندگان می کنند از مزایای 1-امکان توزیع فرم استخدام برای بکارگیری بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در مسابقه آشپزی برخوردار می شوند 2- امکان جمع آوری شماره های افراد حاضر در مسابقه آشپزی جهت ارتباط های بعدی 3- امکان استقرار میز استند تبلیغاتی 4- امکان پخش کلیپ تبلیغاتی روی پرده پروژکشن 5- امکان انتشار کلیپ تهیه شده بتوسط خودشان در شبکه های اجتماعی برگزارکنندگان رویداد 6-امکان دریافت تقدیرنامه 7-امکان چاپ عکس خودشان و محصولشان به همراه شماره تماس در کتاب/CD عکس رویدادهای آشپزی 8- امکان درج آرم و لوگو در تبلیغات بنری که بابت مسابقه آشپزی در سطح شهر ا نجام خواهد شد 9- امکان درج تبلیغات در کلیپ گزارش تصویری مسابقه آشپزی که پس از رویداد منتشر خواهد شد. 10-امکان درج آرم و لوگو در تبلیغات بنری محل برگزاری مسابقه اشپزی 11-امکان درج تبلیغات در فایل PDF گزارش مسابقه آشپزی که به تمام مخاطبان مسابقه آشپزی از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی ارسال خواهد شد.12-امکان ارایه محصولات تبلیغی اسپانسرها هنگام تحویل پاکت های گواهینامه ها به شرکت کنندگان در مسابقه آشپزی برخوردار می شوند.

هزینه ثبت نام برای کدبانوها 90000 تومن و برای افراد از گروه مشاغل خانگی 150000 تومن و برای آشپزها از گروه صنوف خرد سطح شهر مبلغ 200000 تومن و برای کارفرما و کارآفرینان مبلغ 5میلیون تومان می باشد.

اسپانسرها نیز بصورت توافقی از قسمتی و یا همه موارد فوق که در این مسابقه آشپزی وجود دارد حمایت می نمایند و از ظرفیت های آن استفاده می نمایند.


شاخص قیمت خوراک ایران